Структура методичної роботи












Склад методичної ради







Рипунь В.М.                              - голова методичної ради,

                                                       заступник директора з НВР

 

Левківський С.В.                       - член ради, директор ліцею

 

Ковальська С.Є.                           - член ради,

                                                          заступник директора з ВР


                                        Члени методичної ради

1.Шляхова Ю.І.                       - практичний психолог

 

2.Фаріон С.В.                                   - соціальний педагог

 

3. Свинар В.М.                        - керівник МО вчителів

                                                     гуманітарного циклу

 

4. Латюк О. О.                         - керівник МО вчитель

                                                     початкових класів

 

5. Підгурська-Кравецька Р.В.          - керівник МО природничо-

                                                             математичного циклу

 

6.  Назарик А.М.                     - секретар методичної ради      






                                                 Основні завдання

 методичної ради

на 2023-2024 н. р.

-        Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної середньої освіти.

-        Створити належні умови для адаптації до навчання в початковій школі 1-го класу, в основній школі здобувачам освіти 5-го класу.

 

-        Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання як засобу формування та розвитку професійної компетентності.

 

-        Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.

 

-        Забезпечити якісну підготовку та проведення  ДПА.

 

-        Забезпечити участь здобувачів освіти у Всеукраїнських учнівських олімпіадах.

 

-        Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.

 

 

-        Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.

 

-        Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет


1. Організаційні заходи:

      1.1.  Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд

     планів,  програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх

        затвердження).

1.2.  Координувати діяльність методичних підрозділів ліцею.

1.3.  Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі

     сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.

1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань

    виконання нормативно-правових документів, організації освітнього

    процесу, інноваційної діяльності,  дослідницької роботи, професійного

    вдосконалення.

1.5. Організовувати самоосвітню роботу педагогів.

1. 6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної

     та  іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й

     розвиток   навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога.

1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів, 

     здійснюваних у школі.

1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного 

     досвіду  педагогів школи, впровадження його у практику роботи

     педколективу.

1.9. Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних

    методик  і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та

    оцінки результатів  педагогічної діяльності.

 

 

 

2.   Провести індивідуальні та групові консультації:

-        Про ведення класних електронних журналів

-        Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками освітнього процесу.

-        Про підготовку та проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

-        Консультації з учителями, що атестуються. Складання планів атестації .

-        Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу.

-        Індивідуальна робота з учнями.

-        Підготовка до незалежного тестування учнів 11 класу.

-        Складання психолого-педагогічної характеристики.

 

 Методичне об'єднання гуманітарного циклу


    Існування світового цифрового суспільства веде до необхідності кожній людині будь-якого віку адаптуватися до нових технологій цифрового середовища, створює умови для активізації розуміння щодо навчання упродовж життя як форми підвищення власної цифрової компетентності, саморозвитку, професійної і життєвої самореалізації. Цифрова компетентність - одна із ключових компетентностей НУШ. Сьогодні в Городоцькому ліцеї пройшло засідання методичної комісії гуманітарного циклу на тему "Цифровізація освіти: виклики сьогодення". 

      Педагоги поділилися власним досвідом із актуальних питань цифрової освіти: Штучний інтелект: ідеї для використання на уроках зарубіжної літератури (Свинар В. М.), Використання QR-кодів на уроках української мови (Ковальчук Н. І.), Використання QR-кодів на уроках української літератури (Рипунь В. М.), Онлайн-ігри на уроках англійської мови (програми Bamboozle, Starfall) (Галда Ю. О.), Використання Learning Apps на уроках англійської мови (Ковальська С. Є.), Використання Time.graphics на уроках історії (Міщенко Ж. М.).


 Методичне об'єднання вчителів початкових класів


     15 лютого у Городоцькому ліцеї відбулося  методичне об'єднання вчителів початкових класів на тему « Впровадження діяльнісного підходу  у початковій школі». Через призму характеристик діяльнісного підходу вчителі поділилися своїм впровадженням  форм та методів діяльнісного підходу на  практиці: 

«Діяльнісний підхід під час створення правил класу та під час ранкової зустрічі» (Латюк О.О.)

«Емпіричне та проблемне навчання»(Маруненко А.М.)

«Навчання на основі запитів  та проєктне навчання» (Левківська Г.І)

«Інтерактивне та кооперативне навчання» (Четвертуха Л.С.)

«Ігрове та активне навчання» (Коломієць Ю.І.)

     І як результат такої спільно дії – додали до свого учительського наплічника нового досвіду, багато цікавих ідей, результативних практик. Вчимося впродовж життя, мотивуючи своїх учнів!

Готові до нових звершень!



Методичне об'єднання природничо - математичного циклу

      STEM-освіта – це спеціалізований освітній напрямок, головний акцент у якому зроблено на вивченні точних та природничих наук.

   STEM-освіта є невіддільною частиною концепції Нової української школи (НУШ), адже націлена не лише на здобуття знань, а й на одержання компетенцій.

   Однією з основних задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення.

   Вчителям STEM-освіта дозволяє:

- наочно передавати знання й навички, сприяти самостійності;

- використовувати неординарні підходи в навчанні;

- навчати більш мотивованих та зацікавлених учнів;

- відходити від стандартних систем оцінювання за відтворені знання, натомість – сприяти креативності. 

      Сьогодні в Городоцькому ліцеї пройшло методичне об'єднання природничо - математичного циклу на тему "STEM - освіта в сучасних умовах: ідеї та можливості для реалізації". Учасники засідання представили свої досягнення і напрацювання:

      STEM-діяльність на уроках  географії,біології та хімії: ідеї, інструменти, практичні поради (Підгурська-Кравецька Р.В.), Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування світогляду школярів (Бомко Ю.М.), Метод моделювання на уроках математики ( Остапчук І.С.), STEM-освіта на уроках інформатики ( Левківський С.В.), Проєктна діяльність на уроках технологій (Бойко Т.С.).


Методичне об'єднання класних керівників


     У рамках проведення  методичного тижня  у  Городоцькому ліцеї 16 лютого відбулось засідання методичне об'єднання класних керівників на тему «Національно - патріотичне виховання школярів – шлях до життєвої компетентності». На засіданні розглядались питання :

1.Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання  (виступ Ковальська С.Є.)

2.Аукціон ідей. Впровадження стратегії волонтерства в освітній процес. Волонтерство під час війни (обмін досвідом)

3.Роль бібліотеки у формуванні національно-патріотичної свідомості здобувачів освіти » (виступ Юрченко Л.О. )

4.Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров’я дітей, підлітків і дорослих. (Консультація психолога Шляхова Ю.І.

     Керівник методичної комісії класних керівників Ковальська С.Є.підготувала презентацію та тему «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання». У ній заступник з виховної роботи розкрила суть, мету національно-патріотичного виховання та саме поняття патріотизму . Також презентувала роботу ліцею з національно-патріотичного виховання.

     Свинар В.М. ,класний керівник 11 класу доповнила перше питання і презентувала колегам виховну годину «За Україну, за її волю, за честь, за славу, за народ!», яку підготувала до Дня Збройних сил України.У своїй презентації вона підкреслила, що українська армія може пишатися своєю історією, своїми традиціями. Ніколи наші війська не зазіхали на чужі території, не посягали на чуже добро, чужі землі та ознайомила учнів із героями-сучасниками російсько-української війни: Василем Сліпаком, Дмитром Майбородою, Віталієм Скакуном, Олександром Оксанченком, Романом Ратушним та ін. Підкреслила ,що кожне серце українця сьогодні і завжди повинно берегти пам’ять про всіх, хто в різні часи відстоював державність і незалежність України.

      Під час аукціону ідей "Впровадження стратегії волонтерства в освітній процес. Волонтерство під час війни» класні керівники обмінялись досвідом організації волонтерської роботи в класних колективах. Класний керівник 8 класу Ковальчук Н.І. ознайомила присутніх із  засновником волонтерського руху Дашівської громади, людиною з великим серцем , справжнім патріотом України Поліщуком Владиславоч, чиє життя , на жаль, трагічно обірвалось наприкінці листопада 2023 року.

       Шкільний бібліотекар Юрченко Л.О. розкрила суть питання «Роль бібліотеки у формуванні національно-патріотичної свідомості здобувачів освіти »

       Практичний психолог Шляхова Ю.І. повідомила про «Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров’я дітей, підлітків і дорослих» та провела із учасниками засідання психологічну вправу «Живий будиночок»